NOAPTEA DEVORATORILOR DE PUBLICITATE
Organizatorii spectacolului
sunt : CONSILIUL JUDETEAN BRAILA si CENTRUL JUDETEAN PENTRU CONSERVAREA SI
PROMOVOAREA CULTURII TRADITIONALE
Spectacolul este oferit de JEAN MARIE
BOURSICOT, iar producatorul general este DAN
CHISU.
Evenimentul va avea loc la Casa
Tineretului Braila, sambata 9 decembrie 2006, ora 20.00 - intrarea este
gratuita.
Noaptea devoratorilor de publicitate,
pe gustul brailenilor
Casa
Tineretului a gazduit, sambata seara, un eveniment din domeniul publicitatii,
"Noaptea devoratorilor de publicitate" - care nu a tinut o noapte, ci
3 ore si jumatate -, un spectacol oferit de Jean Marie Boursicot si produs de
Dan Chisu. Sala arhiplina s-a bucurat de evolutia stand-up-erului Mihai Bogdan
Bobonete - Bobo, care a facut citeva glume, destul de vulgare, dar foarte
gustate de public, referitoare la momente publicitare neinspirate realizate in
Romania. Apoi, pe scena a urcat chiar producatorul general al spectacolului,
Dan Chisu, care a explicat ca aceasta manifestare are loc in 47 de tari si in
150 de orase, ca este un prilej de distractie pentru cei care gusta
publicitatea si ca, initial, Jean Marie Boursicot a realizat un filmulet de
citeva minute pentru a-si bate joc de publicitate, insa fenomenul a evoluat
intr-un sens care a surprins pe toata lumea. Brailenii au privit apoi zeci de
clipuri publicitare din intreaga lume, unele mai bine realizate, care au fost
aplaudate, si altele mai putin reusite, unele dintre acestea fiind chiar
huiduite. In pauza evenimentului, Dan Chisu a declarat ca pentru un public
neavizat, brailenii se comporta foarte bine. "Nu se ridica la nivelul unui
public profesionist pentru ca nu stie, dar are potential. In celelalte tari
unde se desfasoara asemenea manifestari salile au o capacitate de 4.000 de
persoane, exista concerte, e un carnaval al publicitatii. Sint oameni care isi
promoveaza produsele cu aceasta ocazie. Publicul brailean este foarte bun, are
receptivitate, dar nu stie sa vina deghizat, sa se distreze. In primii ani, la
Bucuresti, a fost aceeasi reactie. Eu am fost primul care a incercat sa vinda
colaterale. Eu am facut mai multi bani din vinzarea publicitatii decit din
program pentru ca am considerat ca este un loc si un moment bun in care oamenii
se pot intilni. La acest gen de spectacole vin profesionistii din publicitate.
E ca un fel de congres al publicitatii, in varianta lui nostima. Si momentul
lui Bobo este vulgar pentru ca si publicitatea este sincera. Este un show
liber. Asta inseamna toleranta. Daca Bobo ar fi fost fluierat, cobora de pe
scena, dar se pare ca publicul il vrea", a explicat Dan Chisu.
Dupa pauza a continuat derularea clipurilor publicitare, manifestarea incheindu-se la ora 23.30.
Dupa pauza a continuat derularea clipurilor publicitare, manifestarea incheindu-se la ora 23.30.
Sursa - Obiectiv Vocea Brailei din
11.12.2006